tisdag 30 juli 2013

Sked?







Hade grymt svårt att somna igår och tankarna snurrade rejält gällande min brors bröllop. Allt från min klänning till mitt hår och mina smycken. Jag bär sällan smycken vilket får många att höja på ögonbrynen iom jag är guldsmed. Mitt smyckesskrin är fullt av både egentillverkade och inköpta smycken men jag ville ha något....speciellt och annorlunda till bröllopet. Visste att jag hade två silverskedar liggandes på jobbet och tankarna började snurra kring vad det kunde bli av dom. Jag beslutade imorse att jag skulle fråga mamma vilka smycken hon tänkte bära och tillsammans beslöt vi att jag skulle tillverka vars ett halsband av dom gamla skedarna. Så tja, resultatet ser ni ovan, mitt halsband är översta bilden med bara en pärla och mammas är det under med två pärlor :)

Så nu slipper skedarna ligga ensamma och övergivna i en låda, nu ska dom på bröllop istället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar