måndag 29 juli 2013

Fika och shoppa; två saker jag kan väl!

Jobbade igår, hade ont i hela hjärtat när jag åkte. Lillfisen och Mac fick lite tid tillsammans istället och Mac var snäll och uppdaterade mig med jämna mellanrum.




Nyvaken liten grabb hemma hos farmor :)

Värmen och allt det kvava i luften tar hårt på oss alla och det märktes tydligt igår på jobbet. När jag skulle hoppa i säng var det 27 grader ute och till min besvikelse 27 grader inne oxå...

Efter jobbet idag blev det en snabb dusch sen finfika med Sonja på körskolan. Tanken var att verkstan skulle fått ett besök men jag insåg att det bara skulle bli stressigt, så jag "tvingade" med mig Sonja ner på stan :) Massa affärer besöktes men fullt så mycket som jag drog i följde inte med hem. Men nya byxor, kjol, klänning och linne fick titta hem till mig :) Borde kanske rensa och organisera i garderoben oxå...

Nu är det tv-slö-tittande på gång och imorgon väntar en heldag i verkstan :)

Dessa hittade ut ur verkstan i helgen förresten:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar