tisdag 23 juli 2013

Motsägelsefull!

Dagen har bestått av:
• Vägning, jag består av 77,2kg muskler/fett/vatten/skelett/organ/och lite annat jag inte orkar rabbla
• Frukost
• Rask promenad i nästan 1h, blev ihjälbiten av mördarmygg och besteg en grym jävla rövtränarbacke samt fick titta på Hässleholms vattentorn under promenaden
• Duschade och dog lite
• Promenad till affären för att handla duschtvål som vi insett kommer ta slut i rask takt nu i värmen
• Sushilunch
• Uppsägning av gymkort på Fitness24Seven
• Solning på balkongen
• Tripp till mor och far, betalade företagsfakturor och hämtade ut viktiga paket
• 30min mage/rygg-träning via ajpäden i väntan på kvällsmaten som älskling fixade
• Dusch

Nu är det sängdax, jobb imorgon!








Btw, hittade ni något motsägelsefullt med dagen? ;)

1 kommentar:

  1. Så duktig du är! Jag önskar jag hade orkat hälften.
    Ha en varm o go dag! =)
    kram

    SvaraRadera