måndag 1 juli 2013

Ok, jag erkänner....jag är en periodare....

Jag vill, jag gör, jag vill inte, jag skiter i allt!

Allt går i bergodalbana här. Jag kommer på att jag måste blogga, lägga upp bilder på instagram och hinna med livet. Jag läser bloggar, kollar instagram och gillar men hinner inte med resten. Det som är viktigt knuffas åt sidan men ändå finns där gott om dötid....

Iaf så har vi hunnit med att grilla i mindre regn i fredags, Köpenhamn i lördags och middag hos sväronen igår!

Kläderna har varierat från blod och knogjärn till nitar


Har varit osminkad och ett par minuter senare har jag kommit på att jag älskar min nya foundation och min nya rouge


Även kommit på att ha fläta när håret är blött innebär att efter 20h så är håret lite lockigt och ser bra ut när det ät nersläppt och ovårdat!



Nästa steg som ska tas idag är ut i köket för att fixa och äta lite sen off to wörk.

Imorgon tar vi tag i den sociala biten och åker till Malmö, sen är det fix och trix inför kommande helg och kanske mitt i allt hinner jag med att pussa på min godsak



Ja inte bara Frej utan även min man ska få lite kärlek oxå! ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar