måndag 8 juli 2013

På benen med ärlighet i kroppen!

Helgen sprang iväg! Fredagen spenderades i en försummad verkstad, beställningar ska måste fixas och det är dax att må bra igen!!

Sen blev det middag med älskade mamma och pappa då mamma tyckte att Mac kunde likväl bjuda dom oxå på dansk fläskstek som att vi skulle äta själva :)

Sen blev det någon timmes sömn innan jag begav mig till Ronneby och sen Johannishus på möhippa för finaste svägerskan ❤
Lördagen var helt fantastisk och jag misstänker att Esa fick precis en sån möhippa hon ville ha :)

Efter ytterligare mindre sömn begav jag mig igår till jobbet för ett 22h-pass och nu, äntligen, står jag på perrongen för att ta tåget till Kristianstad och möta upp söta Anna för lite lunch sen tygköp till klänningen jag tänker ha på bröllopet.

Tiden springer iväg för mig och visst jag är stressad inför allt som ska klaras av. Men jag får nog snart ro :)

Lite lättat hjärta har jag iaf, skönt när man får tid att sitta och prata ut med vänner när sprickor börjar uppstå.





Sötaste svägerskan med sina underbara systrar ❤

1 kommentar:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!!!!

    Pössen

    SvaraRadera