måndag 15 juli 2013

Jeeaaj, verkstadsdag!

Måndag och nu känns det att dagarna rinner iväg sjukt snabbt!

Jobbade i fredags och jobbhelg 2 utav 4 är klar. Lördags passade vi på att åka till Mellby för att fira svärfar och väl där upptäckte vi att det var fler som passade på :) Plötsligt satt jag och drack vin, vi blev bjudna på planka och sen när vinet var slut var det dax att åka hem igen :)

Igår blev det en riktigt slappedag, det var riktigt skönt att veta att vi kunde ligga i sängen hela dagen utan massa måsten! Sen att vi vaknade tidigt och gick upp är ju en annan femma :)

Älsklingen räknar ner dagarna till lite ledigt och hans semester kunde inte infalla bättre, jag jobbar endast 2 pass hela den veckan!!!

Idag och imorgon spenderar jag i verkstan för att få allt klart till bröllopet. Onsdag blir det jobb och på torsdag kastar jag mig på tåget för att åka till Anna och få klänningen sydd :) Tyg hittades efter många om och men och fransar hittades av en slump i lördagsmorse! :)

Kanske dax att dricka upp kaffet, klä på sig och sen åka?! Har ju en del att göra ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar