lördag 27 oktober 2012

Bloggträff på V.E.S.P.A

Har varit i Lund idag på bloggträff. Den enda vars blogg jag följt och läst mycket är Suzan, som oxå ordnat till denna dagen. Alltså fanns där inge mer jag kände. Men nästintill alla satt i samma båt som jag fast vid andra åror! :) Nu har vi iaf träffats, ätit gott och pratat. Så listan på bloggar att börja läsa och följa ökades på en del idag!

Vi träffades på V.E.S.P.A i Lund, ett mysigt litet ställe. Här kommer litta bilder från dagen:




Som guldsmed vet man aldrig när man stöter på människor som bär för stora el för små ringar, tur man är förberedd med verktygen i väskan: 

Kände mig lite blå idag...

Så här fann jag mannen när jag kom hem:

Suzan hade ordnat en liten goodiebag till oss alla men diverse smått och gott:


Törstig som bara den efter tågresan så var jag ju tvungen att prova denna:
 Massa tummar upp från mig men inte från Mac. Men det innebär ju bara: MER TILL MIG :)

Sen provades denna oxå:
Ganska intetsägande men ska testas lite till med hallonte :)

Nu håller vi tummarna för HV71 i kvällens hockey och så ska det snegals här på Så mycket bättre!!!

9 kommentarer:

  1. Kul att träffas, så dina hallonrolls var intesägande. Mina kokosprickar var så goda. De är redan slut ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med hallonte så gjorde dom sig faktiskt, så nu är som slut ;)
      Kokosprickar lät bannemig gott, det kanske man skulle ta och testa! :)
      Verkligen skoj att träffas!!

      Radera
  2. Säger det samma kul att träffas.. jag hade några drottningsrolls med smak av lakrits dom var goda tyckte jag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, skoj att träffas. Lakrits är ju alltid ett säkert kort, tur du fick dom och att du gillar det :)

      Radera
  3. Ja, testa kokosprickarna. Skall handla på mig nästa gång jag är i Lund. Nu skall man bara skärpa sig med träningen också :-)

    SvaraRadera
  4. Najs med bloggträff och ett bra sätt att få nya kontakter! =)
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var himla trevligt! Tänkte frågat dig om du ville hänga på men sen såg jag ditt späckade schema... Nästa gång kanske??

      Pöss

      Radera
  5. Får väl svara såhär på det: om tid finnes!!!
    Det blir inte mycket ledighet att skryta över fram till v.1!!!! =( eller kanske =) när lönen kommer!!!
    HAHA!!
    Pössen
    Tanten..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte ens när nästa blir så vi behöver inte tänka på om och när än ;)

      Pöss

      Radera