söndag 14 oktober 2012

Lördagsmööjs!

Gick inte ett enda steg utanför dörren igår! Regnet öste ner utanför så det blev en riktig innesittar-kväll.

Råkade hitta en bok jag inte läst! Helt otroligt att den lyckats hitta hit (har dom flesta böcker hemma hos päronen, bara en liten skala har flyttat hit)



Jag är en riktig sucker för Nora Roberts böcker. Så löjligt romantiska och fina så jag drunknar!
Boken satt fast i händerna från lunch och jag la den åt sidan vid midnatt. Den fick följa med ner i badet 1,5h och sen la vi oss i soffan en stund efter maten. Hade bara lite kvar när det var dax att krypa ner i sängen så det var ju lika bra att den fick följa med där oxå! Så medans hjärtat sov gott så läste jag klart min böliga, romantiska mööjs-bok!

Sicken tur att det blir en sväng till päronen idag så en ny bok kan få följa med hem....annars får jag nog okynnes köpa en ny Nora Roberts.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar