tisdag 16 oktober 2012

Tvätta av fejset!

Jag är absolut inte direkt världsbäst på detta och när jag väl har produkter hemma att tvätta mig med, ja då är jag duktig i ca 1v...

Iaf så tänkte jag att jag måste ju testa eftersom jag ändå säljer det! Så först köptes det hem och testades från Artistry:


Men se detta var inte rätt för mig! Ansiktet kändes fetare än vanligt, framför allt i pannan... Så jag insåg efter bara 2 dagar att nej, inte rätt! Himla tur att man kan köpa dessa produkter i miniformat!

Sen gav jag mig på produkter från Beautycycle:


Och vet ni vad?! Dom funkar helt galet bra till mitt ansikte! Just denna gröna serien, Earth, funkar för mig. (Finns 4 serier beroende på hudtyp) Ansiktet känns rent, lent och fint! Inga feta partier plötsligt utan bara fräscht!
Här finns dessvärre inga miniprodukter men som tur är behöver ju inte jag bara testa utan jag kommer ju använda slut och köpa nya! :) (nu ska jag bara komma ihåg att använda allt i mer än 1v....)

Som alltid när jag använt smink och det ska tvättas av så använder jag Artistrys remover med silikon:


Jag är gryyyymt nöjd med den! :)

(Alla produkter hittar ni på www.amway.se)

Ifall ni undrar vad som hände i verkstan igår kan jag meddela att änglavingarna blev klar och sjukt fina!


Träning bestod utav raskt promenad till och från svärföräldrarna (ca 6km totalt)

Idag SKA det bli träning på gymmet och jag har inte riktigt bestämt helt 100 vad som ska tillverkas i verkstan....

1 kommentar:

  1. Underbar reklam för några av våra bästaste produkter!!!

    Det gröna finns inte i miniformat, med glöm inte att man har 90 dagar på sig att lämna tillbaka om man inte är nöjd med varan och få pengarna tillbaka! Var får man det??

    Underbart fina vingar!!! =)
    Du är så dotti!!

    Pössen!
    Tant C

    SvaraRadera