onsdag 3 oktober 2012

Idag besök, imorgon kurs...

Veckorna flyger fram å de är redan onsdag! Galet, visst??!!

Saker som varit bra so far denna veckan:
Kim ringde igår för att berätta hur jävla stolt hon va över mig!!
Hämtade mitt ultraljud igår!!
HV71 piskade Frölunda (sjukt viktigt då ja håller på HV å mannen på Frölunda!!)
Folk i allmänhet verkar gilla de ja gör å stöttar mig på sitt egna lilla vis!

Saker som varligt mindre bra (märk, ja skrev inte dåliga!) so far denna veckan:
Förkyld å febrig, vill helst stanna i sängen 48h/dygn å bli uppassad all min vakna tid....
Folk som ratar de ja gör, man ska tydligen göra fan så mycke mer....
Min hals ger tydligen folk avsmak, tack för den!!




Men upp med humöret å bjud Skatteverket på kaffe, de är dagens planering de!

Å just, ja å mannen gör såhär för Mirijam idag:



1 kommentar:

  1. Äh..
    VA?
    Va skrev du, skrev du?
    "Folk som ratar de ja gör, man ska tydligen göra fan så mycke mer....
    Min hals ger tydligen folk avsmak, tack för den!!"
    QUE???
    Ä folk helt jävla domma i hudet ellor?


    Kul att det går framåt med företaget..
    Nu kommer det..
    "Va vad det ja sa??"
    Du fixar detta gomman!!! =)

    Trist mä sjugdom. Dä kan man va udan!
    Men du får krya pau di!

    Det där med HV och andra lag. håller jag mig utanför.. Minns knappt hur en puck ser ut, så länge sen är det jag glodde på en match!

    Va rädd om sig!

    Pössen!
    Tant C

    SvaraRadera