onsdag 31 oktober 2012

ROSA BANDET

31 oktober idag och det betyder att min insamling till förmån för Rosa Bandet är över. Eller?!

Har fått förfrågan av flera ifall jag kommer fortsätta tillverka bröstsmycke och svaret är JA.

Tillsammans har vi idag lyckats samla in 2500:- vilket jag tycker är kanon! Men har du missat att köpa smycket el helt inte haft en tanke på det, ja då är det alltså helt ok att maila mig och beställa fast att oktober är över :)
Suzan har skrivit ett fint inlägg kring detta, tusen tack för det!

Tack alla ni som köpt smycken och hjälper till att stödja forskningen kring bröstcancer!



Allt har dessvärre inte varit en dans på rosor kring min insamling, jag har fått ta emot en del hårda ord. För att lugna en del av dom som hoppat på mig, självklart kommer jag att ha en insamling även för prostatacancerforskningen. Det är ett senare kapitel men det kommer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar