torsdag 18 oktober 2012

Herre Jösses!!

Blev "klar" med tunnlarna till min lilla Martin igår


Lödde inte fast bakre ringen just för att han skulle kunna få in tunnlarna i öronen men han envisades med att han visst klarade att trycka in dom ändå! Så jag löder dit dom idag så får han komma i em och hämta dom :)

Fixade även en ny ögla till pappas hänge jag gjorde för några år sedan, tror det var 2007...el 2008... Har ingen före-bild men öglan som hänget hänger i var av 2mm tråd och väldans uppsliten av all användning! Bra pappa, smycken är till för att användas!! :)


Sen tillverkades det änglavingar, denna gången är dom i silver och ska bli en berlock till ett armband.
Lindha var inom och lämnade 3 ringar som ska storleksändras så det ska fixas inom kort!

Idag börjar jag med fika hos bästaste Sonja och sen smiter jag in i verkstan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar