tisdag 23 oktober 2012

Förändring!

Insåg idag då jag mailat lite med Suzan att alla människor har ju faktiskt inte facebook el instagram!! Så för att underlätta för er som INTE har detta men ändå vill ha en möjlighet att se vad jag pysslar med och vem vet, kanske känner för ett eget litet smycke, har jag nu fixat FLIKAR här på bloggen!

Först har vi BLOGG, det är här ni är nu :) Här läser ni allt mellan himmel och jord om min vardag och om mig som privatperson, alltså Patricia Jennifer Wohlin.

Sedan har ni SMYCKEN AF PAJ. Där finns mina kontaktuppgifter, kommer även att uppdateras efterhand när jag tex har företagstelefon, samt några bilder som visats förr på bloggen.

Efter det kommer RINGAR, ÖRHÄNGEN, ARMBAND, HALSBAND och HÄNGSMYCKEN och innehåller bilder på precis det som överskriften visar!


Kommer att lägga upp fler bilder efterhand som jag tillverkat smycken.

3 kommentarer: