fredag 12 oktober 2012

Förvirrande!

Nu, nu är det höst!
All förvirring över vad man ska ha på sig, just den förvirringen är ett klart tecken. El ja, även kylan, löven på marken och frosten i gräset är ypperliga tecken det oxå såklart!

Har varit extremt dålig denna veckan på att ta mig upp ur sängen och att strukturera mitt jobb. Men när det är fredag och allt, då studsar jag upp ur sängen kl 5!

Velade en bra stund innan dagens klädsel blev klar, töööjp 2min innan jag skulle ut i kylan! Först var tanken kalasbyxor, knästrumpor, kjol, underställströja och tjocktröja men slutade med grova tights, knästrumpor, jeans, linne, underställströja och tjocktröja! Känner att jag just för tillfället är något rätt klädd men fram mot lunch har jag kanske upplösts till en blöt hög på golvet!

Dagen kommer bestå av att färdigställa en förlovningsring i vitguld, lite filning, lödning, puts och gravyr sen är den klar. Sen blir det möte ang försäkringar, förhoppningsvis hämta paket och påbörja ett par örhänge i guld som ska hämtas nästa vecka.

När det är dax att hålla helg vet jag inte riktigt än, chans finns att jag fastnar i verkstan!

Snabb sammanfattning av den gångna veckan:
Måndag-ingen träning och äppelkaka.
Tisdag-ingen träning, massa regn.
Onsdag-ingen träning men mckörning och kladdkaka.
Torsdag-ingen träning, kladdkaka, äppelkaka och toscakaka.
Föööööj maaaj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar