söndag 28 oktober 2012

Check, check, CHECK!

Aaaaaaa underbart att vakna kl 8 och inse att klockan bara är 7 och att jag har hela dagen framför mig :)

Disken är diskad, kaffet och frukosten nere, räkningarna betalda och snart skickar jag iväg hjärtat att veckohandla medans jag ska bokföra.

Fick sådär dåligt samvete igår när alla pratade om sin träning igår på bloggträffen så japp, jag passade på att boka in ett indoorwalking-pass idag kl 17. Så med nya träningshandduken (som fanns i goodiebagen ;)) och nya vattenflaskan från Rönisch nerpackade i väskan ska jag försöka asa mig till gymmet idag...


2 kommentarer:

  1. Gött att se att fler än jag "förvandlar om" tiden till sommartid och ser det positiva med en x:a timme! =)
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte förstå alla negativa människor!! Men jag har fått lära mig att småbarnsföräldrar och vintertid funkar inte tillsammans!!

      PÖSS

      Radera