lördag 27 oktober 2012

Oj, redan lördag!

Veckan har som vanligt sprungit iväg, har knappt hunnit med!!

Däremot har veckans humör varit svängande, från glad till irriterad och väldigt sur! Har haft sån tandvärk att det känts som om mitt tandkött skulle gå i tusen bitar. tanden i säg sitter där den sitter men inflammationen i tandköttet har inte varit av denna värld!!!

Inspiration till att tillverka har runnit iväg men jag hoppas att den kommer tillbax snart... Har iaf varit och levererat ytterligare ett par bröst så nu väntar jag in dom sista pengarna sen är det uppe i 2400:- skänkta till förmån för Rosa Bandet 2012. Trodde väl aldrig att jag skulle sälja så många... :)

Igår var det kalas för hjärtat som fyllde år. Mor, far, mormor, Nisse, svärmor, svärfar, svärfarmor och Lina tittade uppom här på kaffe och väldans massa kakor. Hjärtat hade bakat en himla massa medans jag var och jobbade. Var sjukt trött när alla gick hem vid halv 10 men då tittade farbror Folke upp och jag kom ändå inte i säng förrän halv 1.....


Idag bär det av till Lund på bloggträff. Ska bli spännande!! :) Men innan dess så kanske jag ska ta mig i kragen och hoppa in i duschen för snart kommer tant Ninnie upp och vi ska räkna på ett smycke till henne. Hon ska även hämta sin förlovnings ring som jag minskat i storlek, känns bra att snart alla i familjen och min bekantskapskrets har ringar som sitter bra igen.... ;)


Dagens väder och snöigt och säkert kallt men det ser sjukt mysigt ut!
Tåhävningar blir det 300st idag, har missat både torsdagens och fredagens....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar