måndag 29 oktober 2012

Med risk för att bli ihjälslagen imorgon!

Tänkte "Nu jävlar får det vara nog!"
Så jag asade med mig Lina till gymmet och tog ett pass indoorwalking på 55min! Om blickar kunde mördat hade jag definitivt inte suttit här och skrivit!! Men vi tog oss igenom det hela!


Kolla, bullmage!!!! Död åt den!!!



Nya träningshandduken från Suzan funkade bra som bara den idag! Tycker det är sött med en liten ficka på handduken :)

Veckans utmaning är att dricka MINST 2l vatten/dag. Passar mig bra då jag är sjukt dålig på att få i mig vätska. Mor och hjärtat har skällt på mig förr men idag, ja då har jag fått i mig lite mer än 2l! Topp!!

Meeeen eftersom jag missade lite tåhävningar förta veckan så slängde jag in 100 sådana oxå.

Hur länge tror ni jag klara att vara duktig?!

4 kommentarer:

  1. Klart du fixar detta. Om inte kan ju jag påminna dig lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får nog påminna mig med jämna mellanrum ;)

      Radera
  2. Lilla fickan är till för din nyckel till omklädningskåpet! :) många kunder som frågat vad man skall med en sån liten ficka till ;) kram Kitty

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker den är sjukt praktiskt! :) Lilla gymkortet och lilla biljetten till passet passar perfekt där i ;)

      Radera