måndag 15 oktober 2012

Kalasbyxor!!!

Denna hösten kommer jag mest troligt köpa massor med kalasbyxor/strumpbyxor och knästrumpor!

Varför?! Jo mest för att det känns som att nu åker klänningarna och kjolarna fram! Japp, jag är lite bakvänd :)

Igår tog jag på mig mina nya fina gröna strumpbyxor. Dom är smått genomskinliga och då slog det mig; när jag var yngre köpte jag alltid "solbruna" strumpbyxor. Såna som gjorde att det såg ut som att benen var brunbrända året runt.
(Nu har jag aldrig haft brunbrända ben av mig själv för solbrännan fastnar inte där!)

Idag skulle jag aldrig ta på mig ett par "solade" strumpbyxor. Ser sjukt dumt ut när man har massa annat fint på benen såsom tatueringar!

Fördelen med allt detta? Jag kan shoppa loss ordentligt bland alla möjliga färger!! :)




Strumpbyxor för mig! Såna som är lite tunnare och liiite genomskinliga!


Kalasbyxor!!! :) Lite tjockare och påminner om just sådana man hade när man var liten!!

2 kommentarer:

  1. Amen! Höst och vinter är den tiden jag använder mest korta kjolar! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte vad som hänt mig, kan ju hända att det är du som inspirerar el helt enkelt att jag saknar dig och börjar därför klä mig som dig ;) MER KALASBYXOR ÅT FOLKET!!

      Radera