måndag 22 oktober 2012

Latmasken is back!

Fy vad dålig jag varit!
Var ju så sjukt grym på att träna och röra på mig men plötsligt har jga förvandlats till en soffpotatis igen....

Ska verkligen försöka ta tag i detta igen och inte bara vara duktig och röra på mig 1 dag i veckan...

Helgen som var bestod av 20mil på hojen i fredags i sjukt fint höstväder. Blev först fika i Åhus hos Mirijam sen tog vi oss ner till Brösarps backar och Kivik innan vi svängde hemåt. Tog en tur om Torsebro och kollade in mormors gård på avstånd.
Sen blev det minsann bråttom hem till Mac och Lina för att gå vidare till Mia för en post-öl och sen möta upp Lindha och Folke på Harrys.
Blev dock ingen sen afton för fööj vad tgrött jag var!

I lördags blev det frukost på stan med Jenny och sen tog vi oss till Glimåkra för att se Fritte spela hockey. Tyvärr förlorade dom tack vare att domaren var helt lost i pannan och såg vilse!!

Igår lekte jag, mamma, moster och halvmoster städpatrull hos mormor. Jag, mamma och mormor tog oss an köket ute på gården och efter några timmars slit var vi klara och nu kan nästa man flytta in och stöka ner!

Ska strax sparka igång lite jobb och beställa lite nödvändigheter....

Fritteliten i utvisningsbåset efter att domaren varit halvt blind!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar