måndag 1 oktober 2012

Egentid, kräftskiva å en släng av feber!

Överskriften beskriver hela min helg!

Mac åkte iväg på ölresa med far min till Tyskland vilket innebar att både ja å mamma fick egentid. (Världens absolut mest meningslösa ord å ja fullkomligt avskyr människor som missbrukar de å "måste ha egentid"!!!)
Iaf, vi har mööjst, planterat blommor å fixat på balkongen, varit på kräftskiva å lagom till att utlandsfararna kommer hem, ja då har ja dragit på mig lite förkylning å en släng av feber!

Men inte ligger ja hemma å bölar över en förkylning inte! (du kommer få höra detta för alltid hjärtat!! ;) )
Istället har ja asat mig till jobbet, polerat mina bröst (ja, alltså smyckena! :) ) å känner att ja kaaaanske behöver vila nu på middagen el så.... Tar extra tidig å extra lång middag, tror chefen tycker de är ok!


2 kommentarer:

  1. E rädd för det åsså, men jag kan ta det!! Krya på dig min älskling!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Klart man behöver egentid! Men i måttliga mängder!
    Gött att mor och du fick rå om varann medan era pauga va au pau sitt!
    Krya pau di!!
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera