söndag 21 december 2008

Flyga som skrot genom rymden

Skulle jobbat idag. Men när ja kom till jobbet hade de kommit 6 beställningar. Ja å Lisa skrattade massor för att de är bara så löjligt att de inte kommit fler sen körde vi igen. Körde ner på stan å köpte kusins julklapp. Han är banne mig den som får näst dyrast present. Ja är en snäll människa =)
Har bara tagit de lugnt idag å läst. Jösses va ja läser. Kan inte släppa böckerna. De har tagit mig 4år innan ja bara kunnat börja läsa dom för först tyckte ja dom verkade tråkiga å nu kan ja bara inte sluta.... Märkligt hur de kan bli.

Va faktiskt så duktig att ja dammsög innan. Ska kanske bege mig neråt redan imorn om de inte är så mycke att göra på jobbet å då kan de va skönt sen när man kommer hem att ens hem är lite städat iaf =)


Hörde på radion för ett tag sen att om man tittade för mycke på romantiska filmer så kunde man få ett dåligt kärleksliv. För man föreställde sig att ens liv skulle bli precis som i filmerna. Kände mig ganska träffad hahahaha =)
Känner för att baka en sockerkaka nu.....Tror ja kommer bli en riktig bulltant när ja blir gammal =)

2 kommentarer:

  1. Hello! Jag bara funderar på vem som får den dyraste julklappen ;-), hoppas kan man ju ;-)!
    BTW, jag har inte sett en enda romantisk film och det är katastrof i det Bauerska residenset i alla fall, så jag tror det beror på andra faktorer...
    Nu skall jag fixa till min sylta :-)!!


    Ha det bäst

    Buss och kran

    //Onkel Mange - www.lucifer.se

    SvaraRadera
  2. Jag har försökt att städa hela helgen... Det har inte gått sådär väldigt bra så du kan ju gärna komma hit och dammsuga också? *blink blink*

    SvaraRadera