torsdag 11 december 2008

Kafferep

De är härligt med vänner som har precis lika dålig humor som en själv. Har precis spenderat ett par timmar i köket med Alf å Sus å skrattat halvt ihjäl mig =)

Såg MQs reklam i helgen med Dolph Lundgren! Han försöker sjunga å hånglar upp en liten tös. Dolph gick från actiontuffing till snuskgubbe på 2sek. Jösses. Kan inte låta bli att immitera hans sångförsök å Alf å Anneli knäcker sig varje gång på jobbet. Tur man kan roa nån =)
Sen har ja å Alf gjort ett tappert försök att sjunga Bamse men vi glömmer bort texten varje gång. Hittade min gamla mobil idag å där fanns den =) Så nu har Alf den i sin mobil och imorn blir de Pat vs Alf med Bamse (Britt-Eriks variant så klart)

Planerna ang tattoobåten har oxå börjat. Det blir pirat tema el Baywatch. Vi har inte riktigt bestämt vem som ska spela vem i så fall. Kan bli hur skoj som helst.

Efter en knasvecka på jobbet så är de äntligen snart helg. Chefen är måttligt trött på mitt tjat om en vals... Har tjatat sen ja kom tillbax från skolan =) Så de är inte mer än rätt att de snart blöder ur hans öron så han kanske fattar att vi behöver en vals!!!!


Julklappstips till mig: en vals!!!!!! =)

2 kommentarer:

  1. ...och vet du vad jag gjorde på vägen hem? KÖRDE FEL! Gah!

    Mer kafferep till oss, det är tur att man har er. =)

    SvaraRadera
  2. hmm inte från mig, jag tycker nog bugg är roligare.

    SvaraRadera