lördag 6 december 2008

Timo, löklåda, handboll & konståkning

Ungefär så ser nog min lördag ut. Ja får väl förklara antar ja:

TIMO: Har numer Timo Räisänen senaste skiva. Den är sjukt bra!!!! Har lyssnat på den massor idag å är faktiskt väldigt glad att ja ska spendera minst 2h i bil imorron så ja kan få lyssna på den ännu mer =)
LÖKLÅDA: Har varit hemma hos underbara Sandra idag på middag. Hon lagar världens bästa löklåda så man äter ju till man nästan spricker. Avskyr igentligen lingon men de ingår som ingrediens i såsen å de är så bra att de inte smakar lingon =) Smaskigt värre Sandra =)
HANDBOLL: De är ju EM i damhandboll å ja råkar ha fastnat för denna sport. OK de är mycke bättre å skojigare att se herrarna spela men de är ändå lite skoj att kolla på damerna oxå. Idag spelade dom lika mot Ryssland som är regerande mästare, EM el VM, kommer inte ihåg =)
Å avslutningsvis KONSTÅKNING: De va final i Stjärnor på is å underbara, jätteduktiga å superbraiga Markus Fagervall vann alltihop =) Han är ju bara så bra å jösses va han kan åka skrillor =)

Överraskade fröken Fransson idag =) Va inne i stan en runda å hittade en perfekt födelsedagspresent som bara va så mycke hon å ja =) Så på väg till Sandra svängde ja inom Broby å överlämnade paketet. Hon visste nämligen inte att ja skulle befinna mig i denna landsdel denna helg =) Hon blev ganska förvånad när ja helt plötsligt kom in i vardagsrummet för ja va nog den sista hon väntade sig komma just då =)

Hulda: Ja de är kanske bäst att låsa in mig.... Men de är ju bara så märkligt att allt konstigt händer mig!!
Skumbanan: Mamma har tagit hand om mig å gett mig gosig frukost å massa kaffe =) Så ja är kanske frisk snart.

1 kommentar:

  1. Det va ju skönt att höra!! jag har bakat lussebullar idag...mums! ska ja skicka upp en? hi hi Kramar

    SvaraRadera