tisdag 9 december 2008

Tattoobåt bokad

Nu är hytterna bokade. Bror hade ju jättebråttom att boka sin men den fick han avboka idag igen. Onödigt att ha en enkelhytt när vi är 7 andra som ska upp å har två fyrbäddshytter. Ska bli superskoj. Kanske kanske kanske att Louise tatuerar sig när vi ändå är där å Alv hade oxå planer på de. Ja hoppas andra bror har tid med mig innan så ja har en ny när de väl är kryssningsdax. För ja lär få dricka massa alkohol med tanke på min sjösjuka....

Linos ringde innan. Tack för samtalsstunden my love =) Hennes volvo hade blivit besiktigad idag å gått igenom. Men inte utan anmärkning denna gången. Men sen är den ju inte i nyaste laget heller. Vi hade vår tid tillsammans som 740 förare men eftersom min inte ville som ja ville så fick ja ju sälja den. Nya bilen går nog bra tror ja, vågar inte säga för mycke för med min vanliga tur så brakar den väl ihop nu bara för de.

Nu är de badet som gäller, ont i min ungdomliga kropp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar