söndag 28 december 2008

Rimstuga

Håller på att hjälpa mammsen skriva inbjudningar till sin fest. Många nödrim har vi fått ta till men de är de värt. Å iblnad blir de blankt i skallen på bägge två å sen kommer de ett mupprim istället =) Vi har himla skoj ska ni tro.

Besökte min kära vän Hulda igår. Riktigt skojsigt att träffa henne igen. Å nu har ja även fått träffa lilla yster =) Söt vovvsing de där.
Blev guidad runt Skillinge å de tog.... kanske.... 20min å då gick vi sakta =) Nej de va en riktigt mysig liten by vid havet. Kändes som att flyttas tillbaka i tiden med alla små hus å kullerstensgator osv. Lätt plätt att ja ska köra ner där i sommar å titta på alla turister =)

Dreglade lite över 1000 ringar å 500 armband igår....Jösses va ja måste köpa dom böckerna. Inspirationen bara flödade å idag är den som bortblåst... Tyfiskt.

Fick inte igång min muppbil igår så ja fick ju ta päronens bil söderut. Men va gjorde de, den är ju automat så då kan man göra massa annat när man kör.
Men iaf min muppbil. Lyset dog ju när ja körde ner till mor å far men de lyckades vi fixa till lite grann. Igår skulle ja starta tändningen på den för att få ut en skiva som satt i men den va helt död. Pappa frågade om ja hade glömt slå av lyset å ja va bombsäker på att de hade ja inte glömt inte. Vi startade upp bilen idag med startkablar å till min förvåning så slogs lyset på direkt. Alltså jo, ja hade glömt slå av de..... KlantPatricia kallar ja mig själv numer =)

Internet är muppigt så nu lägger ja ner....
Massa tack för igår Hulding =)

3 kommentarer:

  1. DET gör du rätt i Patricia ;-)!

    //Mange - www.Lucifer.se

    SvaraRadera
  2. Vi borde söka upp den där pop och hälsa på hans nya bil med socker i tanken... Den verkar ju inte göra annat än att trassla..

    SvaraRadera
  3. De tycker ja låter som en bra idé Alfie. Vi hittar ju dit =)

    SvaraRadera