onsdag 24 december 2008

GOD JUL =)

Äntligen! Ja bara älskar julen =) Va hemma med mamms å papps å brodrar å momo å mofa å alla andra som ja vill spendera tid med =) Å julklapparna såklart! =) Blir som ett barn. Har redan fått öppna en. Tror mamma har kolla på att ja måste få öppna nån klapp på morronen anars blir ja lite tjurig =) Men resten ska öppnas ikväll. Finns nån detalj som kunde varit bättre bara, snö. Ja vill ha snö på julafton. Å inte gör de saken bättre av att Sus har massa snö å åker skoter.... Men ja unnar henne de =)

Kom hem i måndes. Va inte så mycke att göra på jobbet så ja kände att ja kunde lika bra köra ner för att sitta hemma å bara vänta är bara jobbigt. Hade ca 1mil kvar när mitt lyse bara dog! Jäkla muppbil!!! Nu verkar de som om spakstaget är lite skumt så de måste ja byta. Å de är ju så många som har öppet dessa dagar så de kommer ju gå så smidigt att få tag i ett..... ELLER NEJ JUST DE!!! De är ju stängt överallt!!

Ja å papps fixade iaf lite igår så nu har ja halvljus på bilen. Får vackert duga så länge.

Mormor å Nisse va här på middag igår. Mycke trevligt att se dom igen =) Ikväll blir de Eivor å Frasse på besök. Å massa julmat såklart! (å ja, julklappar=))

Har varit å besökt moster, kusin å mosters man nu. Mycke prat blev de å de är alltid trevligt att få prata av sig. Tack för de å för kaffet =)

Träffade farbror igår å bytte julklapp =) Men ja har inte öppnat den än. De kliar i fingrarna men ja ska hålla mig!!!

Å de som verkligen ska bli höjdpunkt ikväll är att ge mamma sin paket!!!!! Ska fotografera hennes min för om hon inte snokat för mycke bland mina saker så lär hon bli överraskad =)

Ha de najs å god jul på alla =) Pussåkram

2 kommentarer:

  1. Hello Sambo! Tack så hemskans mycket, gissa om jag blev tårögd när jag öppnade paketet! Det var ett riktigt fint och så perfekt! TACK!

    Det lilla i alla fall ;-), det lite större var superbra det med, nu kan du ju hjälpa mig i stugan så det ser bättre ut när man visar sig :-))!

    Goder Julen och sau!

    //Farbror Mange

    SvaraRadera
  2. Tack själv för besöket och trevligt sällskap. Roligt att höra om din skola, jag tycker det är så häftigt att du tog och gjorde det DU verkligen ville göra. Vi ses / Kram moster Anna

    SvaraRadera