onsdag 17 december 2008

Smaskens fillibajs =)

Världens fulaste men samtidigt roligaste uttryck =) DOJDOJ!! Har fått detta på hjärnan. Hörde de första gången på barnwebben å fick de på huvet igen efter helgen då Olise kära kusin låter precis som dojdoj =) Å nu har ja å Alf fått spader på riktigt å bara muppar oss med dojdoj =)'


Ska ta med mig Sus ner till Halmstad imorn. Hon lovade att köra hem om de nu blir operation. Även om de bara är med lokalbedöving så tror dom ja kan bli knäpp ;) Känner på mig att de blir en lång dag imorn... Kanske blir de GeKås efter Halmstad om ja mår prima biff =)

Pratade med kära Linos både igår å idag. Hon är bara så totalt galen =) Saknar henne. Pratade massa om att flytta å skvaller hemifrån. Känns skönt att höra att alla människor hemma är precis lika muppiga som innan ja flyttade.

Å ja just de. Måste bara meddela att ja å papps nog har slagit rekord idag. Vi pratade i telefon i 41!!!!minuter. Väldigt ovanligt när de gäller min kära far =) Men de va bra att han ringde för de visade sig att säljaren på Elgiganten som sålde routern till mig igår har lögnat. Så på måndag ska ja ner där å lämna tillbaka den å kräva att få mina pengar tillbaka. Jävla mupp! Tack pappa för att du är bäst å kollar upp sånt till mig =)

Fick hjärtat i halsgropen igår. Att bara ett mess kan ha den inverkan =) Men ja blev väldigt glad fast de va ett massmess =)

Nu ska ja kolla om de är nån ja känner på efterlyst, hoppas inte men man vet aldrig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar