lördag 20 december 2008

Jag har varit vilsen Lisa

Spenderade ca 60 min i mitt hem igår innan jag gick å la mig. Jobbade hela dan, sen till Veddige å lämnade min muppbil, sen till stallet med Olise å sen party i Veddige. Jösses vilken kväll de blev.
Va supertrött på jobbet då ja slog in en massa julklappar i torsdes å kunde inte gå å lägga mig. Plus att ja har fått tillbaka läsgnistan så ja har börjat läsa en braig bok som ja bara måste läsa innan ja lägger mig. Spelar ingen roll hur trött ja är el hur sent de är ja måste läsa. Sen som sagt körde ja till Veddige direkt efter jobbet. Lämnade min bil som går något bättre nu men de är fortfarande nåt som inte stämmer med den. Sen körde ja å Olise till stallet. 3timmar tror ja vi spenderade där. Va faktiskt riktigt skoj. När vi sen kom hem igen va de lite fest hos Olise. Så vi bestämde att de inte va lönt ja körde hem utan ja lånade duschen å sen gick vi å käkade hos Jürgren för bror va ändå där. Olise körde in en kompis till stan på kvällen å då åkte ja med för att hämta ett par andra skor. Va rättså lerigt vid stallet så skorna va dunder skitiga å väldigt blöta. Sen bar de av till fest i Veddige. Kom hem vid halv tre i natt. Himla skönt att va nykter så man kan komma hem på natten =)

Mamma ringde å väckte mig vid 10 idag. Pratade en stund å sen somnade ja om. Sov till lite över 2.... Brukar inte sova så länge men ja behövde nog ta igen lite sömn =)

Blir nog bara lugnt ikväll för imorn ska ja jobba.... Skönt med extra pengar å nu är de bara 2dagar kvar innan ja är långledig. Ska hitta på en massa skoj på ledigheten. Ska hälsa på Hilda, fika med Linos å Frida, troligtvis säga hej till Hilbert å mysa med mor å far =)

4dagar kvar till julafton. Tröttsamt att de regnar bara

3 kommentarer:

  1. Julstämningen är långt borta och det känns lite som att mitt hus kommer blåsa bort så som det knakar vid de värsta kastbyarna..

    SvaraRadera
  2. Du kommer nog ha snö på julafton iaf =) De kommer knappast ja ha i Skåneland. Å Alf, ja skyddar dig så du inte blåser bort =)

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Ska du inte träffa mig när du är nere :( SNYFT !! Pöss pöss //Tinis

    SvaraRadera