torsdag 4 december 2008

Trött torsdag

Har kännt hela dan att ja skulle kunna somna när somhelst. Är sjukt trött. Kan bero på min förkylning som absolut inte tänker ge med sig.... Jobbigt!

Har skrivit arbetsrapporter idag. Dels för gift i ögat å för de som hände igår. Hade inte min kära mor talat om för mig att man ska skriva dessa rapporter så hade ja inte vetat de. För inte hade chefen tänkt tala om de iaf. Å de värsta av allt är nog att han försöker att skylla de som hände igår på mig. Att de är mitt egna fel att hängborrmotorn ramlade ner för att ja hängt den i en för klen kedja. Men ja hängde ju den bara i den som redan fanns där i god tro om att den skulle vara tillräckligt stark. Men ska man inte som chef kolla över alla arbetsbänkar osv så att allt är ok??? Speciellt nu när vi flyttade våra bänkar i förra veckan??? Han har jobbat med detta i så pass många år och hängborrmotorn är hans privata. Hoppas den gick sönder jävla gubbe!!!! Nu är där iaf en ny beställd som ska ligga på min bänk så de finns inte en chans att den ska ramla från taket nu. Men de hjälper ju inte för ja har ändå ont i mitt finger....

Nyser som en galning. Har bestämt att de inte blir nåt vin med Sandra, bara mat. El ja, bara å bara de blir ju löklåda å den skule ja kunna döda för =) Så smaskig!!! Ska bli skoj att träffa henne igen. Bara ja inte smittar henne å dom små med förkylning, inte skojsigt alls.

Farbror Magnus ignorerar mig..... Elakt!

2 kommentarer:

  1. Naj naj naj, inte alls, men jag försöker ;-)...

    SvaraRadera
  2. Du ska inte dricka lite GRÖGG då? För att jaga ut basselisnuskisarna? ;D

    SvaraRadera